FANDOM

M8 Greyhound, amerykański wóz pancerny.

Opis Edytuj

Unit M8 Greyhound Upgraded

Maksymalnie ulepszony wóz M8

Lekki wóz opancerzony uzbrojony w działo 37 mm oraz jeden ckm 1919 we wieży. Można zakupić dla niego dwa ulepszenia, każde za 50 amunicji. Pierwsze z ulepszeń pozwala zamontować ciężki karabin maszynowy M2HB na wieży, co znacznie zwiększa jego skuteczność przeciwko piechocie. Drugie z ulepszeń, fartuchy boczne, dwukrotnie zwiększa jego wytrzymałość. Jest ono niezbędne do jego skutecznego używania, gdyż bez niego łatwo ulega zniszczeniu.

M8 Greyhound najlepiej nadaje się do walki z lekkimi pojazdami oraz piechotą. Warto patrolować nim terytorium aby uniemożliwiać wrogim jednostkom jego przejęcie. Dodatkowo, ulepszenie "Rajd" z kompanii pancernej pozwala mu zajmować punkty strategiczne. M8 posiada jedną umiejętność specjalną. Ma możliwość stawiania min, które zadają o 50% większe obrażenia niż te stawiane przez inżynierów. Z tego względu są one bardzo skuteczne przeciwko nawet najcięższym pojazdom.

M8 Greyhound może zostać zastąpiony przez wóz T17 z dodatku Chwała Bohaterom, który posiada dwa razy wyższą szybkostrzelność, lecz sprawdza się dużo słabiej w walce przeciwko pojazdom wroga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki