FANDOM

Unit Barracks

Koszary

W koszarach można szkolić drużyny strzelców oraz produować jeepy.Tutaj także są dostępne ulepszenia dla strzelców. Kosztuje 160 zasoby ludzkie i 16 paliwa.

Ulepszenia Edytuj

Granaty Mk2Edytuj

100 zasoby ludzkie      40 paliwo

Żołnierze dostają możliwość rzutu granatem mk II. Umiejętność ta kosztuje 25 amunicji.Granat przydaje się przy zabijaniu żołnierzy w budynkach oraz za osłonami.

Bomby przylepneEdytuj

80 zasoby ludzkie       25 paliwo

Strzelcy zaczynają używać przylepców czyli improwizowanych granatów przeciwpancernych. Koszt rzutu przylepcem to 35 amunicji.Przylepce najlepiej sprawdzają się przy niszczeniu wozów opancerzonych i Stugów.

Browning  M1918 (BAR)Edytuj

200 zasoby ludzkie         60 paliwo

Wyposaża 2 strzelców w karabiny maszynowe BAR. Zwiększają one siłę ogniową piechoty i pozwalają przyszpilać wrogie jednostki za pomocą ognia zaporowego. Koszt przeprowadzenia ognia zaporowego to 40 amunicji.

Jednostki Edytuj

Strzelcy: Drużyna 6 amerykańskich szeregowych.Pięciu żołnierzy wyposażonych jest w karabiny samopowtarzalne M1 Garand, a jeden w karabin samopowtarzalny M1 carabine. Są niezwykle skuteczni w walce z volksgrenadierami, i pionierami.Po maksymalnym ulepszeniu dobrze radzą sobie z dużymi grupami piechoty, żołnierzami w budynkach, lekkimi pojazdami i obsługą broni. Zagrożeniami dla nich są bunkry, ciężkie czołgi, moździerze, ckmy i miotacze ognia.Koszt przywołania to 270 zasobów ludzkich.

Jeep: Amerykański samochód terenowy uzbrojony w karabin Browning 1919.Dobry do zabijania sniperów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki